تابع/ي جديد الوظائف عبر البريد الإلكتروني (يرجي الضغط على Submit بعد إدخال الايميل)

مركز اليقانت للتدريب

مركز اليقانت للتدريب
أخييرا جدول كورساتنا لشهر ديسمبر نزل ����, في الفترة الغبنا فيها دي كنا بنظبط ليكم في الكورسات ومواعيدا والمرة دي جيناكم بكورسات جديدة . وزى ماعارفين شعارنا دايما وابدا نحنا مركز اتعمل ليكم وعشانكم ���� .
*للناس النزلت وقرت CCNA وخلصتو ودايرة تتعمق اكتر في موضوع الشبكات , نزلنا ليكم كورس CCNP .
* الكورس الجديد التاني لكل مهندسين الشبكات الحابين يدرسو اكتر عن wireless ويمتحنو ويكونو مؤهلين لادارة شبكات ال wireless بصورة بروفيشنال , نزلنا ليكم كورس ال CWNA .
في الصورة التحت باقي جدول كورساتنا المعتادة إن شاء الله.
-عروضنا للشهر دا :
* للناس القرت معانا كورس CCNA حتنزلو معانا كورس CCNP و CCNA Security بسعر مخفض كهدية مننا ليكم .
* لو جيت وجبت معاك زول حيكون عندكم تخفيض على رسوم الكورس .
* لو سجلت في كورسين معانا بررضو حيكون عندك تخفيض .
*لو كنتو قروب حتنزلو برسوم مخفضة غير الرسوم المذكورة للأفراد .
عشان تسجل أو تستفسر بتتصل على ارقامنا الظاهرة ليكم في الاعلان , و التسجيل مبدئي بكون بانك تجينا المركز وبتتدفع رسوم التسجيل (مبلغ رمزى ) عشان تضمن مقعدك وما تضيع عليك الفرصة يعني بالرسميات كدا (لا يعتمد التسجيل عن طريق الاتصال فقط )لأنو مقاعدنا محدودة ولو خايف انك تسجل من بدري وتنسى ماعليك , نحنا بنذكرك قبل بداية الكورس عشان تبدا طوالي .
موقعنا العمارات شارع 15 قصاد فندق كانون .ودى أرقامنا للتسجيل ولو حابين تسألو وتستفسرو عن اي حاجة :
0900090058
0111091515

دورة التحليل الاحصائي بإستخدام SPSS

دورة التحليل الاحصائي بإستخدام SPSS
اتصل على المركز بالضغط على صورة الاعلان

مركز أكاديميا للتدريب

مركز أكاديميا للتدريب
يعلن مركز أكاديميا للتدريب عن فتح التسجيل لكورسات اللغة الإنجليزية المختلفة :
- كورس اللغة الانجليزية العامة (General English Course)
- الكورس التحضيري لامتحان ال آيلتس (IELTS Preparation Course)
- كورس المصطلحات الطبية للطلاب المقبِلين على دخول المجالات الطبية (Medical Terminology Course)
- كورس المصطلحات الهندسية للطلاب المقبِلين على دخول مجالات الهندسة المختلفة (Engineering Terminology Course)
يقدِّم المركز أيضاً خدمة الترجمة من اللغة العربية الى الانجليزية والعكس " ترجمة امينة و رصينة" !
موقع المركز :
أركويت - شارع عبيد ختم - جتوب تقاطع الشرقي - شمال الجهاز الاستثماري للضمان الاجتماعي - عمارة رقم 435 - الطابق الثاني.
هواتف المركز : 0915454843 - 0994871295
Academia .. Punctuality, Discipline, and Commitment!

Human Resources Trainer | Zain - Sudan

OPERATION: Zain Sudan
JOB GROUP: HR & Admin
LOCATION: Khartoum - Sudan
CONTRACT TYPE: Full Time
CLOSING DATE: 08-Nov-2016
WHAT
As Human Resources Trainer you will   be responsible  for manage, coordinate and organize all interventions and activities related to the Organization Developments  initiatives   and related staff training & development to ensure that they run smoothly and effectively.
Also you will be asked  to support the Team Leader in the development and sustainable customer focused, high performance/high commitment environment.
HOW
If you hold this position your main tasks and duties will be :
  •  Developing and implementing OD’s initiatives locally and with Zain operators when needed.
  • Assist with the administration/facilitation of Organizational Engagement/surveys and work with team leader in following up the action plans status report.
  • Assist and recommend OD interventions to tackle organizational/Departmental  problems, as well as delivering products and services awareness session.
  • Managing the Performance Management system for the whole company in terms awareness sessions, Departmental /Individuals performance Sumiton and status reports .
  • Present  clearly & articulate when speaking; assuring that others comprehend the intended message and should have influence on people to act upon .
  • Deliver an awareness and conduct induction program for new recruits.
  • Recommend improvements in methodologies, evaluation and procedures .
  • Develop strong relationship with all providers and receive feedback.
  • Collect data and maintains timelines for company awards programs .
  • Facilitates communication to the entire team –create exciting and interesting ways to connect with employees, specifically the ability to articulate the employment brand via written communication.
  • Able to appropriately select and effectively use project management methods as well as achieve project objectives in a timeous manner .
  •  Executes and deliver the in-house soft skills and functional programs as per the planned schedule, curriculum, and target group.
  • To deliver technical/Product services and soft skills training for Zain staff .
  • Evaluate the effectiveness of trainings using standard evaluation model and analyses results base on the evaluation level .
  •  Monitor budget and update Stake holders with budget status, and prepares status reports and exhibits periodically .
  •  Provide and update with status and KPI’s report monthly .
  • Coordinate external courses as well as overseas course with finance and other concerned departments and supporting documentation for training programs and systems .
  • Design the training materials (hand-outs, leaflets,) according to the need and requirements of the different training sections and coordinate the needs between departments and training vendors .
  • Ensure development of appropriate training materials in support of the institutional training effort in co-operation with training providers if and when appropriate .
  • Select as per the set criteria and evaluate training vendors after each training programs, monitor vendor’s performance base on training effectiveness .
  • Ensure compliance with all applicable policies & regular requirements on Information Security.
WHAT DO I NEED ?
You will be required to have:
  • B.S.c any relevant field with  minimum 2 years of experience in a related field.
  • Knowledge of Organization Development interventions , Training  Strategy and how to implement and coordinate plans.
  • Very Good Presentation and Influential skills .
  • Relevant Professional HR/Business qualification is preferred .
  • Previous experience of organization development interventions  and  training delivery is Preferred .
  • Ability to build good relationship with third party / venders and stakeholders.
  • Experience in developing business processes, SLA’s, KPI’s and business rule.
  • Excellent time and project management; able to successfully hit deadlines.
THOSE SOFT SKILLS
  • Highly developed skills in use of relevant IT packages including Excel, Access, Word, PowerPoint etc.
  • Strong interpersonal skills.
  • Ability to prioritize work.
  • Conflict handling and resolution skills.
  • Highly developed skills  in apply best practice of  analysis methods.
  •  Highly developed communication and reporting skills (verbal and written) in both Arabic and English.
  • Analytical thinking & problem solving skills .
  • Highly self-motivated.
  • Able to work in a fast-paced environment.
  • Highly organized & responsive.
  • Excellent presentation skills.
  • Enthusiastically & willingly deal with different individuals experiencing a range of different emotions.


يمكنك متابعة المزيد من الإعلانات عبر:

عزيزنا المتابع: