مركز الرؤية السابعة للتدريب

مركز الرؤية السابعة للتدريب
المكان: العمارة الكويتية - شارع النيل - البرج الرابع - الدور الرابع
هواتف المركز: 0912150505 - 0122333098
إضغط على الإعلان و إتصل

Elegant Training Center

Elegant Training Center
موقع المركز : الخرطوم، العمارات شارع 15 مقابل فندق كانون.
أرقام الهواتف: 0111091515 – 0900090058

مركز الحكيم لدراسات اللغة الإنجليزية

مركز الحكيم لدراسات اللغة الإنجليزية
موقع المركز: الخرطوم - جنوب الإستاد الأولمبي وجنوب جامعة أفريقيا العالمية وشرق مسجد الشيخ هجو (قبة خضراء).
هواتف المركز: 0969369916 - 0126893666

How to be a Successful Clinical Pharmacist

How to be a Successful Clinical Pharmacist
موقع المركز: الخرطوم - شارع عبيد ختم - شمال جامعة أفريقيا العالمية.
رقم الهاتف: 09911442441
17

مبادرات للتدريب و التطوير

مبادرات للتدريب و التطوير
الموقع: الرياض - الخرطوم - مربع 21 - شارع 9
أرقام الهواتف: 0123205607 - 0900918504

Meeter and Greeter - DAL Motors

Closing Date: 06/10/2016
Company: DAL Motors Co. Ltd.
Job Classification: junior-level (1-4 years)
Job Category: Customer Services
Location: Khartoum
Position summery:
Act as the ambassador of DMC by welcoming guests upon arrival and directing them to the appropriate area, engaging with them to facilitate the required service and ensure a seamless transaction to the front office, providing guests with directions and information as needed.
Main Duties & Responsibilities:
  • Provide exceptional guest service by promptly greeting guests with a friendly and sincere welcome and navigating their arrival experience.
  • Verify guests’ needs and direct them to the appropriate service area or other destinations as required.
  • Use clear, understandable verbal communication, exercise judgement, provide direction, and respond to inquiries with accurate information regarding hours of operation, directions to service areas, offers, car rentals etc. according to individual needs.
  • Field, list, and extend assistance to guests, directing them to appropriate resources.
  • Remain calm and alert under the pressure of emergency situations and more stressful, complex work activities.
  • Distribute and explain printed materials and other items as needed.

Minimum Qualification & Experience:
Qualifications:
BSc in a management field
Experience:
  • Minimum of 2 years’ experience in customer relationship management
  • Desirable: 1-year experience in the automotive sector

Required Skills & Knowledge:
  • Customer oriented individual
  • Effective communication and negotiation skills
  • Excellent follow-up skills
  • Time management and punctuality
  • Fluent in Arabic and English
تابع المزيد من الوظائف عبر صفحتنا على الفيسبوك و مجموعة وظائف للسودانيين